Doplnění 10.07.2006 : v tom týdnu, ADLS pak nejelo ještě den a GTS předvedla neuvěřitelnou podporu ... - viz na konci článku. (nakonec jsme o víkendu najeli na Wi-Fi)
- - úryvek z mé reklamace :
Jen pro zajímavost popíšu pár příhod …
29.6.2006 jsem se kolem 22:00 dozvěděl - snad do rána bude spraveno
30.6.2006 jsem se kolem 08:00 dozvěděl – výpadek může trvat až dva dny
30.06.2006 jsem se kolem 16:00 dozvěděl – vše je již plně funkční (což nebylo) a NIKDO NÁM TO NEDAL VĚDĚT, nicméně „bude prověřeno“
30.06.2006 jsem se kolem 19:00 dozvěděl – opravdu je vše z naší (vaší) strany funkční, nikdo mě to neřekl, venkovní ping na 213.29.99.97 šel, z vnitřní sítě nikoliv (u nás jsem místo firewallu zapojil notebook
(a zkonfiguroval) a nedoping jsem se ven) TOTO JSEM POSLEDNÍ 3 hovory vždy někomu řekl. Ale evidentně tomu u vás NIKDO nevěnoval pozornost.
30.06.2006 jsem se asi ve 22:30 od vašeho technika dozvěděl, že je asi vadný modem, nebo došlo ke ztrátě konfigurace. Vše (údajně) zapsal s tím, že mě někdo bude další den
1.7.2006 nikdo mě ne
sám ne
protože není k dispozici jaká konfigurace modemu má být. A prý se někdo 3.7.2006 ozve
3.7.2006 Myslíte že s někdo ozval ???????????????????????? Ne, ale ráno kolem 9:00 jsem se dozvěděl že mě někdo bude
Tak přišlo vyjádření o reklamaci od firmy GTS. Reklamaci uznali a sleví nám 1000.- Kč.
O peníze mě nejde, ale zkušenost s podporou je k nezaplacení. Netvrdím, že jinde je support dokonalý, ale do stejné řeky už nikde nevstoupím.
Žádné komentáře:
Okomentovat