neděle, ledna 28, 2007

28.01.2007 Další poznámka o utilitách Outlooku

Jak jsem již psal v minulosti poznámky o synchronizaci Outlooku s flash diskem, nyní se k problémům vracím. Řešil jsem jak zajistit synchronizaci mezi Outlookem na počítači, který může nebo nemusí být zapnutý, aby se vše dodatečně dosynchronizovalo (bez Exchange serveru). Konkrétně je to případ ředitel - "sekretářka". Dříve jsem to řešil pomocí funkce Share folder přímo v Outlooku (nastaví se synchronizace a práva a vše se dokáže dosynchronizovat PO zapnutí počítače a elementy jsou přístupné i ve chvíli vypnutého počítače). Bohužel toto MS řešení není již podporované, a není občas funkční a mě se ho nepodařilo zprovoznit s programem Qsynchronisation (řeší pst synchronizaci s flashdiskem). Nakonec jsem našel program, který to konečně umí ! Třikrát Hurá Office Calendar ! ( a vyzkoušel jsme hodně programů ...)

Žádné komentáře: