pátek, června 01, 2007

V pondělí jsem hrál další kolo Fantyšova memoriálu

Jsou to hrozně dlouhé partie, nejdřív jsem měl dohrávku v tempu 2x25 minut a pak standardní partii 2x1,5 hod na 30 tahů + hodina na zbytek. Hrál jsme opravdu mizerně (první partii jsem prohrál pozičně, druhou špekem v zahájení). Jak podotkl trefně pan Vitouš - přišel jsem si tam pro 2 vejce ...

V brzké době sem zkusím dát přepis partie i s "odborným" komentářem

05.06.2007 Včerejší partie dopadla o mnoho lépe. Bílými jsem stál v koncovce (podle mého - do počítače jsem to ještě nepouštěl) trochu lépe, nakonec se pan Svoboda přehlédl, a jednotaháčem jsem si připsal bodík.

22.06.2007 Výsledek turnaje najdete tady. I přes špatný bodový zisk, jsem byl se svou hrou celkem spokojený, téměř všechny prohry jsem si způsobil tím, že jsem nechtěl přešlapovat na místě, ale zaútočit (příště budu opatrnější a hlavně trpělivější).

Žádné komentáře: