pondělí, července 23, 2007

Musíte plavat ...

To mě hluboko v minulosti (asi před 14 lety) doporučila doktorka, na moje problémy se zády (skolióza, kyfóza). Od té doby jsem vlezl do vody (za účelem plavání) tak 30 x. Současný záznam píšu proto, že jsem minulý pátek navštívil po několika letech koupaliště v Kralupech nad Vltavou a měl jsem bazén (50x30) téměř pro sebe (byly jsme tam dva, tři, čtyři až osm hehe) a dalo se tam v pohodě plavat se zavřenýma očima. Neuvěřitelný zážitek, nemuset se VŮBEC nikomu vyhýbat a v pohodě si plavat. Pro čtenáře svého blogu jsem musel vyzkoušet : pivo Gambrinus 10° asi 18.-Kč (celkem šlo), klobása za 35.- Kč (mizerná), langoš asi za 20.- (žádná sláva), párek v rohlíku 15.- Kč (normál). Jinak, bych si to nedal, ale někdo tu recenzi napsat musí, že ... (vstup 50.- Kč na den).

25.07.2007 Doplnění: Málem jsem zapomněl ... Vyzkoušel jsem opalovací krém Daylong 20 a reklamy nelžou, vrstvy vydrží bez problémů i po vykoupání.

Žádné komentáře: