středa, listopadu 28, 2007

Tohle se mě nemůže stát

To si říká, každý průměrně inteligentní člověk, pokud slyší o různých exkluzivních nabídkách "právě pro Vás", šanci která za chvíli přestane platit atd. Nicméně před již teď delším časem (dopisuju to opět s dlouhým zpožděním) jsem ve chvíli rozespalosti byl přivolán k telefonu a nějaký starší člověk, mě přečetl cosi o exkluzivní nabídce na holící strojek FlexiFront včetně břitů za nějakých 65.- Kč (já si již delší čas pohrávám s myšlenkou na změnu z Mach III.) nic pak není podmínkou, já nepřemýšlým, získám informaci o tom, že hovor je nahráván, abych souhlasil, souhlasím (stále nepřemýšlým) a hovor končí. No pak mě přijde poštou vyrozumění o objednávce. Pak si najdu na internetu případy (1, 2), že strojek nepřišel, ale částka je vymáhána včetně penále (údajně přiložená složenka), o tom jak pak chodí břity (které nebyly podmínkou), a je to tady. Takže jsem jim napsal pár emailů, doporučený dopis a pak konečně získal informaci o tom, že mou objednávku ruší.

Co z toho vyplývá ? Vše odmítat, kromě krásných žen (ačkoliv ... to může být i horší).

Žádné komentáře: