úterý, února 17, 2009

Začal jsem remízkou ...

Tak jsem díky nemoci naskočil do kolotoče šachu remízou. Pozici jsem vylepšoval až jsem měl v koncovce lepší čas a dva pěchy navíc, bohužel jsem podcenil jeden tah v závěru partie a skončili jsme věčným šachem (uvidíme co na to Fritz).
partie k přehrání (tak partie zde není protože nekvalitně zapisuji partie (1) a je nepřehratelná, škoda chtěl jsem zjistit zda nebyla pozice vyhraná - a naopak)
Tak jen pár tipů jak uložit na webu partii k přehrání ... - v programu Playchess v místnosti "Training" vytvořit nové vysílání, partii si uložit do pgn a pak importovat sem)

Abych nezapoměl, trochu jiná kategorie hráču Topalov - Kamsky dnes hraje o možnost vyzvat mistra světa Ananda. Velmi pěkná je tato stránka s live přenosem, kde momentálně asi nejlepší motor Rybka propočítává pozici (skvělý nápad).
pro jistotu foto

Doplnění 24.02.2009
Včerejší partie by si zasloužila samostatný post, ale tak mě nasr... zneklidnila že ji dám tady dospodu. Zahrál jsem skvěle, lepší čas, pozice, černými jsem se dostal do tlaku, získal věž proti střelci a pak ... nastavil věž ... Měl bych se naučit prohrávat, vzhledem ke svému pozdějšímu stavu.

Žádné komentáře: