čtvrtek, března 05, 2009

To je série, příspěvků ...

Smůla, nebo blbost a pokračujeme ... blbostí, ale tentokrát je to plně v mé režii. Při zápase Zora - Viktoria, jsem ovládl zahájení, střední hru a měl NAPROSTO vyhranou pozici kdy stačilo při 20. tahu šachovat věží (vůbec jsem neviděl dvojpostup pěšcem jako možnost) .... Totální zatmění, nakonec jsem díky slušné konstelaci postavení figur v závěru a lepšímu času vyhrál remízu (soupeř s tím souhlasil, i když měl vyhranou pozici ...). Partii je možné přehrát zde, nebo stáhnout tady.

Uff trochu štěstí ...

Doplnění 10.3.2009 : Včerejší zápas jsem vůbec nezvládl v zahájení a oprávněně prohrál. Jsem rád, že mě to příliš nemrzelo, protože porážka byla zapříčiněna mou špatnou hrou a nikoliv nějakou smůlou. Takže bilance hrůzná .... (4 zápasy, dvě remízy a ...). Dosaďte si samotní.

Žádné komentáře: