pátek, května 29, 2009

Navara - Ivančuk

Další svátek pro šachové příznivce proběhl minulý týden v hotelu Best Western Kampa. Ve čtvrtek jsem navštívil jeho druhé kolo a byl jsem příjemně překvapen prostředím (krásné), cenou (zadarmo - 40Kč), návštěvou (cca 40% sálu takže nebylo narváno). Zároveň jsem se konečně viděl s Karlem (se kterým hrávám asi 3 roky online). S Karlem jsme skončili na pivku , proběhla nějaká šachová lekce (s příslibem budoucích tréninků, hraje řádově v jiných (pro "pomalé" vyšších) sférách) a další věci které si již přesně nepamatuji.

Mírně mě zklamal rozbor partie velmistrem Kaválkem (běžel souběžně se hrou), asi jsem naivně čekal něco podobného, co si člověk pročítá v rozborech partií v tisku. Žel tam na to mají spoustu času a tohle byl rapid, snad jsem se na té oficiální fotografii tvářil až příliš zachmuřeně :) (Karel vedle).

Partie asi nakonec dopadla podle předpokladů ...

Žádné komentáře: