čtvrtek, června 04, 2009

Instalace Poker Tracker

byla úděsná ... Kde mohl být problém, tam jsem ho jako obvykle nalezl.

Nejdříve jsem nemohl zprovoznit Postgre SQL server. Systém mě hlásil buď toto, či toto (obé s fatálními důsledky pro chod), hlášky byly na pár místech nalezeny na webu, žel bez řešení. Zkoušel jsem instalaci aktuální verze i bety bez výsledku. Nakonec se mě podařilo rozchodit server po těchhle krocích : odinstalace, ruční smazání adresáře, výmaz služby, nová instalace, přidělení uživateli Postgre práva administrátora, nastavení hesla (na 7 znaků) jak u uživatele, tak u služby. Pak už to jelo.

Instalace Poker Trackeru už byla brnkačka, mělo to pouze jednu chybu ... Tracker neimportoval handy a hlásil mě "Unrecognized file format". Pro neznalé je to taková "malá" závada neseče to ... (program je určen pro analýzu pokerové hry). Řešení mě poradila dobrá duše na fóru, je nutné pro ukládání hand nastavit formát v angličtině (zda půjde zpětně překonverovat handy z češtiny zatím netuším). Údajně to lze provést zasláním posledních hand z aplikace PokerStars.

Pro rozchození table trackeru (rozchození statistik přímo u otevřeného stolu) jsem musel nastavit jazyk herny do angličtiny a registrovat se na webu. (druhá věc asi nutná nebyla).

Teď už zbývá jen naučit se orientovat se v té spleti čísel a začít ji korektně využívat. Trochu mě to připomíná dostihový program, kde mě kdysi taky trvalo pěkně dlouho se v něm nějak zorientovat. Ovšem když člověka tak stíhají badbety jako mě, tak u mu asi žádný soft nepomůže .:-)

Jinak subjektivně je tento program na vyšších limitech asi nezbytností, ale pro MTT což převážně hraji já, je to zbytná záležitost. Navíc se program pro live zobrazení statistik musí zakoupit.

Žádné komentáře: