pondělí, srpna 30, 2010

Seriálové lahůdky ....

Spartakus : Krev a písek
Řekl bych, že asi nejlepší historický seriál co jsem shlédl. Od cca 3 dílů po vykreslení charakterů, člověka přitáhne do děje a nepustí. Skvělé herecké výkony, výborný scénář, slabší výprava. Škoda, že na další sérii si počkáme vzhledem k nemoci hlavního představitele Andy Whitfielda.

Řím
Zhlédl jsem všechny série v podstatě najednou a lze seriál jen pochválit. Imho výprava a scénář na dnešní dobu malinko pozadu, ale námět je solidní a příběh se nijak nevleče.

Já, Claudius
Tento seriál jsem viděl v hluboké minulosti ještě jako školou povinný, funguje jako skvělé srovnání tv tvorby v rámci času. I tak se podle mého může směle rovnat Římu scénářem a chemií postav.

Dexter
Pro mě zcela nepochopitelně na osmém místě nejlepších seriálů na csfd. Zajímavý námět i celkem charismatický představitel, nemůže zachránit mizerné scénáře jednotlivých epizod.


Žádné komentáře: