středa, března 26, 2014

Renovace ... těla

V poslední době mám jednoho doktora za druhým až mě to deptá ... Včera mě odstranili mateřské znaménko na zádech a více méně mě potvrdili, že je dobře ho odstranit a jsou rádi, že to lidé masově nechtějí. Časově by to nezvládali. Takže se nemůžu ohnout, mám v zádech 4 stehy. Po vyndání stehů mám v zádech "jamku", zeptám se jestli se někdy zahojí. Histologie byla snad v pořádku. Pořád docházím na chirurgii, a ráná se léčí velmi pomalu, prý tam bude jen jizva.

Dál pravé zápěstí již mám v pořádku, ale levé bolí jako kráva, takže mě čeká další injekce a návštěva ortopéda. Po další návštěvě lékaře a injekci do levého zápěstí je mě lépe, ale dokonalé to není.

Příští týden další pravidelná kontrola u očaře. Dopadla dobře.

Mamka poté co ji na očním poslali na obvod, aby už do Střešovic nechodila se tam po týdnu vrátila. Měla na oku vřed, nakonec nemusela na operaci a zlepšuje se jí to. Děkuji. Snad to vydrží. Prosím !

Žádné komentáře: