úterý, února 13, 2007

13.02.2007 Trosečník nebo Survivor ...
Před nedávnem jsem sledoval na Primě soutěž Trosečník, byl jsme na ni velmi zvědavý, protože jsem v minulosti na Nově sledoval, nějaké starší díly americké série. Ovšem výsledek se Primě hrubě nepodařil, velmi zajímavé stránky na toto téma na tomto webu. Porovnáte-li "výtvor" Primy s poslední odvysílanou sérií Cook Islands, kterou jsem si sehnal, a i když neumím tak dobře anglicky, tady vycházeli (stejný web) vynikající souhrnné články. Neuvěřitelně propracované soutěže a strategie. O tom proč se český Trosečník nepovedl, může malinko napovědět i zajímavý rozhovor s režisérem české verze Tomášem Medkem (doporučuji přečíst - např. soutěžící se domlouvali, že se nebudou hádat před kamerami, sabotovali úkoly ...).

V současné době v USA běží další řada Survivor Fiji ! A bude velmi zajímavá, jedna skupina bude chudá a druhá bohatá (bungalov, dřez, jídlo, nádobí ...).

10.04.2007
Zhlédl jsem před nedávnem Survivor 10 - Palau. Asi nejlepší Survivor co jsem viděl (zajímavější soutěže, odměny, strategie ...). Jedna soutěž o odměnu trvala dokonce přes 11 hodin .... (a údajně je to nejdelší soutěž ze všech řad co jsou).

01.06.2007
Zhlédl jsem 14. řadu Survivor - Fiji. Série určitě nebyla špatná, ale na Palau podle mého názoru nemá, kontrast mezi "bohatými" a "chudými" byl zajímavý. Asi nejlepší byl okamžik, kdy se Yau-Man vzdal vyhraného automobilu za slib, že se Dreamz vzdá imunity pokud ji vyhraje v jeho prospěch a ten to pak neudělal a nedodržel tím slib (úplně super bylo, že pak Yau-Man prohlásil, že to prostě špatně zahrál ... to je charakter - více zde). Na obranu Dreamze lze uvést snad jen, že nevěděl o tom, že ve finále budou tři lidé a okolnost, že se jedná o hru (jak se zbavit těch "že")... Příště bude na řadě Čína.

Žádné komentáře: