úterý, února 16, 2010

Avatar, Avatar v Imaxu, Imax

Díky své zaneprázdněnosti (rozuměj lenosti) se k hodnocení filmu dostávám s odtupem několika dní, což určitě neškodí.

Avatar - film : Trikově nejlepší snímek co zatím vznikl, technologický skok od doby Jurského parku je neuvěřitelný. Film jako celek je konzistentní, námět je kvalitní, scénář je naopak velmi jednoduchý, nenutí dumat nad jednotlivými postavami v žádném ze světů, výkony herců krom Stephena Langa nestojí za řeč (ten kapitán fakt do role parádně sedí). Vidět film v kině asi bych ho ohodnotil jako "perfektní", na videu "výborný (?)", v imaxu (viz další odstavec).

Avatar v Imaxu : Film naprosto vtáhne diváka do děje a doslova ho "nepustí". Úvodní komentář na začátku filmu jsem příliš nebyl schopný vnímat, než jsem se s novou dimenzí zžil. Některé záběry byly doslova úžasné, pro mě především ty z "lidského" prostředí, důvodem je, že zbytek mohl připomínat počítačovou hru.

Imax : Můj názor zde bude silně ovlivněný dosud jedinou "avatarovskou" návštěvou. Nevím jaký vliv bude mít na kvalitu 3D dodatečné dodání třetí dimenze (např. nový Souboj Titánů), ale dojem ze snímku je pro mě úplně kvalitativně jiný. Těžko řici jaký vliv na tom bude mít x-tá návštěva.

Žádné komentáře: