čtvrtek, února 11, 2010

Nejen sehnat, ale i koupit lístky může býti problém ...

Není žádným tajemstvím, že sehnat lístky do kina Imax na hit Avatar není jednoduché. Ale že není jednoduché i lístky vyzvednout není pro někoho (rozuměj mě) samozřejmé. Takže jsem si vytisknul obě mapy a vyjel pro lístky, Na Floře jsem se podíval do mapky a vydal se směr ulice Jana Želivského (proč by tam jinak vedla šipka, že ?). Tam překvapivě nikdo o kině Imax neslyšel , takže jsem se "pěkně" prošel, nazpátek vyjel tramvají, která se vracela stejným směrem a nadávajíc si čekám na hlášení "Flóra". Toho se mě bohužel nedostalo a dojel jsem někam k hotelu "Olšanka" už pěkně namýchnutý, odhodlán si už vzít taxíka. Nakonec jsem ke kinu které bylo nepřekvapivě přímo v obchodním centru Flóra dorazil šalinou po asi hodině od vyjetí z Hradčanské.

Žádné komentáře: