pátek, července 17, 2009

Orientační běh ...

Před časem (jak také jinak) jsem pomáhal kamarádovi při závodu v Orientačním běhu. Tedy ne že by běžel on, nebo proboha já (!), ale organizoval závod a já působil na jednom stanovišti jako tzv. "úkolový zdržovač". Zvolil jsem si disciplínu ve které jsem přikryl pár předmětů a dokud děti nevyjmenovali všechny předměty (bylo jich pět), nebo neuplynula doba 2 minut nemohly pokračovat. Dále měly děti mapu a navíc byla trasa ofáborkována. No říkal jsem si, že to je snad za dne až přiliš jednoduché.

Měl jsem trochu trému, protože děti mohly přibíhat z obou stran, a pak sledovat čas u obou přikrytých sad je mírně stresující. Nakonec se to stalo jen asi 2x a všichni předměty na pár pokusů uhádly (třeba s mírnou pomocí). Překvapivě ke mě přiběhlo i dítě bez kontrolního razítkla z některého z předchozích stanovišť ! a dokonce se jedno dítě ztratilo ...

Bylo to moc příjemné, včetně plánování disciplín v hospodě pár dnů před startem :-)
Takhle vypadá diplom, mapa, a takhle moje stanoviště.

... abych nezapoměl ... dítě se našlo !

Žádné komentáře: