středa, července 22, 2009

Zase Revizor !

Chtělo by to nějakou psychlogickou studii, že se musí něco zkurvit, aby si pak mohl člověk uvědomit, že mohlo býti hůř. Ale nešlo by mít prostě jen štěstí, bez té smůly ?

Včera jsem prohrál v holdemu ty nejdůležitější partie, těsně před ITM. Dnes jedu do práce a vidím v metru na Hradčanské revizora, tak jedu na Malostranskou a skočím do tramvaje a tam ... revizor.
Známé jsem nechtěl tak brzy po sobě volat, platit sem to nechtěl ... Nakonec jsem na dotazy po lístku, občance, penězích řekl pánovi ať se mnou vystoupí a zavolá policii. Tam jsem mu řekl, že jestli mu dokážu, že mě okradli, zda mě pustí. Ukázal jsem mu náhradní občanku a VZP kartu a on mě opravdu pustil.

Byla by to krásná pointa, škoda že jsem zaměnil okradení za ztrátu (i když kdo ví ...).
Tak mě zbývá nyní kupovat lístky na tu jednu stanici, když teda fakt štěstí nemám (jak jsem již psal).

Žádné komentáře: