pondělí, července 27, 2009

Tak jsem také zdolal Milešovku

Na Sváťu Pulce asi nikdy nedosáhnu, ale alespoň se to obešlo bez pádu a nemusí mě zasazovat strom (1, 2)... Výlet se nám pěkně vydařil, ale výstup byl opravdu celkem náročný. Vypustil jsem tam svého druhého coina. (1, 2, 3, 4, 5, 6).

Nejhorší byla cesta domů, bus tentokrát přijel včas, ale mě přivezli na poslední chvíli. Tak koupím lístek a všechna místa byla obsazená. Jdu nakonec a váhám zda si sednu na vyvýšený schod na zemi. Nakonec tam pouštím nějakou holku a po půlhodince si říkám, že to moje záda nevydrží a vystoupím. Nakonec vedle mě vystoupí nějaká paní a na její místo pouštím tu holku (sic !) a sám si sedám na ten schod. Hrozná cesta ze Žatce, jednou zpoždění 1,5 hod a podruhé sezení na zemi. Tak mě napadá, že zpáteční cestu popisuji víc než celý výlet. Tak se alespoň zmíním že jsem viděl asi po 15 letech bratrance a dál no comment.

Žádné komentáře: